Programsko področje:
Izobraževanje in usposabljanje, štipendije, vajeništvo in podjetništvo za mlade
Rezultat:
Izboljšano institucionalno sodelovanje na vseh ravneh formalnega in neformalnega izobraževanja
Neposredni učinek:
Razvite nove prakse poučevanja in učenja za delo in življenje in izmenjava znanj in dobrih praks na področju pospeševanja spretnosti in kompetenc v izobraževanju
Naziv projekta:
Razvoj kompetenc z ekspertnim sistemom za podporo odločanju v visokošolskem izobraževanju
Kratko ime (akronim):
RESPO-VI
Nosilec projekta:
Mednarodna podiplomska šola Jožefa Stefana
Projektni partnerji:
Partner 1: Temida podjetje za računalniški inženiring, d. o. o. Ljubljana
Partner 2: Mednarodni institut za implementacijo trajnostnega razvoja, Maribor
Partner 3: Norwegian University of Science and Technology (NOR)
Začetek projekta:
1. 6. 2022
Konec projekta:
30. 4. 2024
Vir financiranja:
Norveški finančni mehanizem in pripadajoča slovenska udeležba
Skupni upravičeni izdatki projekta (EUR):
499.917,00
Višina dodeljenih sredstev (EUR):
499.917,00
Glavni rezultati projekta:
Izboljšane kompetence STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) študentov ob uporabi aplikacije RESPO-VI in izvedbi usposabljanj; izboljšano medsektorsko in bilateralno sodelovanje med visokošolskimi ustanovami, podjetji in nevladnimi organizacijami pri uvedbi digitalnih rešitev za spremljanje razvoja kompetenc pri študentih.
Povzetek projekta:
Visoko šolstvo (VŠ) je na robu sprememb, ki prinašajo nove oblike pridobivanja in prenosa znanja ter kompetenc skozi inovativne modele formalnega in neformalnega usposabljanja. Le-ti se med seboj prepletajo in gradijo na umetni inteligenci in masovnih podatkih. VŠ učitelji in študenti so prisiljeni razviti kompetence Družbe 5.0 in Industrije 4.0, kar je nakazala že pandemija Covid-19, ki je razkrila vrzeli med trenutnimi spretnostmi ter spretnostmi, ki jih industrija potrebuje zaradi nenehnega tehnološkega napredka. Splošni cilj projekta je s sistemi podpore odločanja spremljati razvoj kompetenc STEM študentov tekom formalnega in neformalnega izobraževanja, ki jih potrebujejo za lažji prehod v družbo 21. stoletja. Specifični cilji projekta so: opredeliti splošne in specifične spretnosti STEM študentov za trg delovne sile; spodbujati medsektorsko in bilateralno izmenjavo dobrih praks pri uporabi digitalnih orodij za razvoj spretnosti 21. stoletja; oblikovati nov pristop poučevanja in učenja za študente zi RESPO-VI sistemom, ki nudi podporo pri odločanju.