13. junij 2023 – Urad za finančne mehanizme je organiziral dvodnevno komunikacijsko delavnico za nacionalne kontaktne točke držav upravičenk, pridružili pa so se tudi upravljavci skladov za civilno družbo in regionalnih skladov ter predstavniki veleposlaništev.
Delavnico je zaznamoval Philip Weiss, TEDx govorec in ustanovitelj agencije ZN, je udeležencem predaval o moči umetne inteligence kot orodju za komunikacijo. V svojem nastopu je osvetlil kako umetna inteligenca lahko spremeni način, kako komuniciramo, ter kako odpira nove možnosti in izboljšuje naš dosežek v komunikacijskih prizadevanjih.
Urad za finančne mehanizme je predstavil dolgo pričakovano kampanje #OurStories, ki se bo začela septembra. Kampanja bo s prepričljivimi pripovedmi očarala občinstvo ter prikazala izjemen vpliv sredstev Norveškega finančnega mehanizma in Finančnega mehanizma EGP. Za potrebe kampanje so intervjuvali 70 ljudi in obiskali 16 držav. Kampanja in finančna mehanizma bosta septembra tudi predstavljena na razstavi v Evropskem parlamentu.
Na delavnici so udeleženci podelili nekaj najboljših praks na področju komuniciranja. Predstavili so navdihujoče primere pripovedovanja zgodb o vplivu finančnih mehanizmov. Regionalna sklada sta predstavila idejo o spletni reviji, ki združuje Sklad za regionalno sodelovanje in Sklad za zaposlovanje mladih ter predstavlja vrsto projektov, izvedenih v okviru teh skladov. Upravljavca Sklada za civilno družbo (Active Citizens Fund) s Slovaške in Grčije sta predstavila proces snemanja videospotov projektov, ki so jih izvajale nevladne organizacije. Grška Nacionalna kontaktna točka je predstavila kampanjo Water Matters, medtem ko je poljska Nacionalna kontaktna točka prikazala svoj pristop k pripovedovanju zgodb ljudi v projektih preko spletnih člankov.